EMineM

EMineM

Witam !

Siemka napewno juz wiecie ze jestem Jarek . Lubie słuchac eminema piosenek.Interesuje sie akrobatyka Breakdance Muza itp..... Jezeli chcesz cos wiecej o mnie wiedziec to pisz na gg5422750....albo na epulsie JarusSs_Shady_12...... to by było na tyle pozdrawiam !!!!

sobota, 18 sierpnia 2007

Tłumaczenie piosenki Lose Your Self

zatracić siebie
tłumaczenie tekstu utworu:
Słuchaj, jeśli masz cel i okazje jedyną w życiu,by ziścić każde swe marzenia,chwile, która wszystko zmieni,chwytaj ją.
Jego dłonie się pocą, słabe kolana, ciężkie ramiona Tam już zwymiotował na swój sweterek, spagatti mamy Jest nerwowy, ale na powierzchni wygląda spokojnie i gotowy By rzucić rytmy, ale wciąż zapomina Co napisał, cały tłum się wznosi tak On otwiera usta, ale słowa nie opuszczą ich Dławi się, tak każdy robi sobie jaja Zegar dobiegł końca, koniec czasu, blaah! Trzaśnięty z powrotem do rzeczywistości, O tam jest powaga O, tam jest Królik, udławił się Jest wściekły tak, ale nie podda się temu Czy jest? Nie Nie będzie tego miał, wie o wszystkich jego miasta linkach Nie ma to znaczenie, spoko jest Wie o tym, ale wyłamał się Jest w takim dołku że wie Jak pójdzie z powrotem do swojego domu na kółkach, to jest kiedy to będzie Znowu z powrotem do roboty, ta To całe gówno rapu Lepiej by wykorzystał ten moment i miał nadzieje że go nie ominie
Refren: Lepiej wtop się w muzykę, w moment Który posiadasz, lepiej nie daj mu odejść Dostałeś tylko jeden strzał, nie strać rozdmuchnięcia tej szansy Ta szansa pojawia się tylko jeden raz w życiu,
Dusza ucieka, przez tą dziurę która jest rozdziawiona Ten świat należy do mnie do gadania Uczyń mnie królem, jak ruszamy w kierunku, nowego świata porządku Zwykłe życie nudzi, bycie gwiazdą jest bliskie do po śmierci Tylko rośnie w siłę, rośnie temperatura On zdmuchuje nas wszystkich nad te dziwki wszystko jest na nim Brzeg do brzegu pokazuje, że jest znany jako obieżyświat Samotne drogi, Bóg tylko wie Oddalił się od domu, nie jest ojcem Przychodzi do domu i ledwo zna swą własną córkę Ale przytrzymaj nos bo idą zimne wody Jego szefowie nie chcą go więcej, o nie, jest zimnym produktem Przenieśli się na następnego kolesia co unosi się On nurkuje nosem w dół i nie sprzedaje nic Więc \"soap opera\" poinformowana jest i rozkłada się Wydaję mi się że to stary partner, ale rytm wciąż dudni Da da dum da dum da da
Refren
Żadnych gier, Zmienię się co ty nazywasz rage Rozedrze ten skurwysyński dach tak jak 2 uwiązane psy Grałem na początku, nastrój wszystko zmienił Zostałem wyrzuty i wypluty i wygwizdany na scenie Ale ciągle rymowałem i wkroczyłem w następny szyfr Najlepsza wiara jak ktoś płaci \"pied piper\" Ale ból w środku wzmocniony przez fakt Że nie mogę dostać się z moim 9 na 5 I nie mogę zaoferować właściwy typ życia dla mojej rodziny Bo człowieku, te pojebane kartki nie kupują pieluszek A to nie film, nie ma Mekhi Phifera, to moje życie A wszystkie czasy są ciężkie i robią się jeszcze cięższe Próbując nakarmić i napoić me nasiona, plus Widzisz hańba dogoniła mnie jako ojca i \"prima donna\" Dziecko mamy dramat wciąż krzyczy i Zbyt dużo sobie chcę Zostań w jednym punkcie, kolejny korek czy nie Doprowadził mnie do rzeczy, Jestem jak ślimak Muszę uknuć jakiś spisek zanim skończę we więzieniu lub zastrzelony Sukces jest moim jedyną jebaną opcją, niepowodzenie nie Mamo, kocham cię, ale ten szlak musiał być Nie mogę rosnąć stary na Salema szczęściu Więc teraz idę, jest mój strzał Stopy mnie zawodzą bo może to jedyna szansa którą otrzymałem
Refren
Wszystko możesz zrobić o czym zadecydujesz, człowieku

Brak komentarzy: